Nu de acute noodsituatie van de corona-uitbraak achter ons ligt, is het tijd om te kijken wat de impact is op de toekomst van retail. Hoe kunnen we toewerken naar herstel? Maar ook: wat zal nooit meer hetzelfde worden? Trendwatcher en futurist Richard van Hooijdonk kijkt daarvoor met je naar de lessen die we hebben kunnen trekken uit eerdere crises. Daarnaast stippelt hij strategieën uit om te overleven als organisatie in een crisis als deze. Hij behandelt daarbij de rol van technologie, nieuwe vaardigheden en toekomstig leiderschap.
Nu de acute noodsituatie van de corona-uitbraak achter ons ligt, is het tijd om te kijken wat de impact is op de toekomst van retail. Hoe kunnen we toewerken naar herstel? Maar ook: wat zal nooit meer hetzelfde worden? Trendwatcher en futurist Richard van Hooijdonk kijkt daarvoor met je naar de lessen die we hebben kunnen trekken uit eerdere crises. Daarnaast stippelt hij strategieën uit om te overleven als organisatie in een crisis als deze. Hij behandelt daarbij de rol van technologie, nieuwe vaardigheden en toekomstig leiderschap.