Video: Waarom Gen Z gek is op dupes
Dupes: goedkope alternatieven voor een duur product. Gen Z is er dol op. Hoe zit dat? Een video.
Dupes: goedkope alternatieven voor een duur product. Gen Z is er dol op. Hoe zit dat? Een video.
9 jaar na de fusie van Heinz met Kraft Foods heeft de voedingsmiddelengigant het zwaar. De vraag is: can Kraft Heinz catch up? Een video.
Gentle Monster gooit wereldwijd hoge ogen met zijn surrealistische storedesigns. RetailTrends zet er een aantal op een rij.
Door het 'partnerschapsmodel' zijn de winkels van John Lewis eigendom van het personeel. Kan dit ‘zorgzame kapitalisme’ overeind blijven in een wereld van meedogenloze e-commerce? Een video.
Met 10 winkels in 1 stad loopt Aesop zeker geen blauwtje in Hong Kong. Zo zet het cosmeticamerk een serene sfeer neer in zijn nieuwste brandstore.
Zo verloor het ooit iconische merk zijn luxe glans en belandde het in de discountbakken. Een video.
The Wall Street Journal sprak met meerdere ceo’s en bedrijfsleiders – van Domino’s tot T.J. Maxx - over hun unieke aanpak. Een video.
In de Bijenkorf in Amsterdam kun je sinds sinds kort Pacman of een potje airhockey spelen. Het warenhuis vernieuwde zijn herenafdeling en viert dat met een heuse arcade.
Met deze fleurige bloemenzee spreekt Lego misschien eerder moeders dan kinderen aan.
3CE Stylenanda pakt voor zijn flagshipstore in Seoul uit met een zogeheten 'Pink Space Hotel'.