Naturalicious heeft Ingrid Siemes-van der Made aangesteld als chief innovation & strategy officer. Ze treedt toe tot de raad van bestuur en zal voor Nederland als ceo optreden. Dat heeft de RetailRookie dinsdag bekendgemaakt.
Siemes-van der Made komt over van Coca-Cola, waar ze bijna achttien jaar in dienst was. Eerst als marketingmanager en de afgelopen zes jaar als director operational marketing van Coca-Cola Enterprises. Ze heeft onder meer Chaudfontaine, Nestea en Coke Zero in de markt gezet. “Mijn passie voor merkenbouw en innovatie sluit aan bij die van Naturalicious”, aldus Siemes-van der Made.
De focus van de nieuwe cio/ceo ligt op innovaties en strategieën op zowel nationaal als internationaal niveau, laat medeoprichter en group ceo Michel van den Bergh weten. “Samen met haar willen we onze ambities verder vormgeven.”
De rauwe, koudgeperste sappen en gezonde snacks van Naturalicious zijn bij steeds meer retailers te koop, zoals Albert Heijn en Marqt. Ook Sligro, DeliXL, Lekkerland en CitizenM Hotels hebben het merk opgenomen. Verder worden de producten online verkocht en in de eigen winkels in het Verenigd Koninkrijk en de eerste brandstore in Amsterdam.
Reacties 0