In de RetailTrends-podcast gaan we in gesprek met verschillende retailers. Deze keer deelt Jeanine Holscher, ceo van Blokker, haar geleerde retaillessen en gaat ze in op de belangrijkste speerpunten voor de huishoudketen.
Jeanine Holscher (58) is sinds 2020 ceo van Blokker. Na haar bedrijfskundestudie aan Nyenrode start Holscher bij reclamebureau Young & Rubicam in Milaan en vervolgt haar internationale carrière bij The Boston Consulting Group. In 1990 zet Holscher haar eerste schreden in onze vaderlandse retail. Acht jaar werkt ze in diverse functies op het hoofdkantoor van HEMA. Holscher vervolgt haar carrièrepad als interimmanager bij onder meer V&D, Macintosh Retail, Kijkshop en Big Bazar.
Herstructurering wordt de rode draad bij veel van haar interim-opdrachten. Nu heeft Holscher al 3 jaar de leiding over huishoudketen Blokker, onderdeel van Michiel Witteveens Mirage Retail Group, waar zij zelf ook in participeert. Samenwerkingen met webwinkels als Ochama, het platform Blokker Connect en focus op de lastmile zijn drie belangrijke speerpunten van Blokker voor de komende periode.
Deze RetailTrends Podcast wordt mede mogelijk gemaakt door Building Blocks.
Reacties 0