23
jun

Livesessie met de Bijenkorf en State of Art

Livesessie met de Bijenkorf en State of Art

Locatie

RetailTrends.nl

Programma

Juist in de retailsector zijn de voordelen bekend van een unieke klantervaring als één van de speerpunten. Niet alleen online met gepersonaliseerde productsuggesties, maar ook in fysieke winkels met het herkennen en erkennen van de relatie en het bieden van een emotionele ervaring. Marjolijn Meynen (directeur Klant, creativiteit en communicatie de Bijenkorf) en René Repko (general manager a.i. State of Art) gaan op ons verzoek op 23 juni hierover in gesprek op woensdagochtend tussen 9.00 – 10.00 tijdens de ‘Fabulous 4 Retail Meet-up’ van Sandenburg-DST in samenwerking met Salesforce.

De vierde uitzending Fabulous 4 Retail Meetup draait over personalisatie en klantenmarketing. In de vierde uitzending van ontbijtsessies met ondernemende merken in retail, ontvangt Rupert Parker Brady op 23 juni één van de meest succesvolle omnichannel retailers van Nederland én een Nederlands mannenmodemerk met 43 eigen winkels, shop-in-shop locaties en 600 officiële dealers. Vaste tafelexperts Nick Botter (CIO Salesforce) en Markus Konings (CEO Sandenburg-DST) leveren een inhoudelijke bijdrage aan het gesprek dat live wordt gestreamd door RetailTrends.