19
dec

New Retail Champion

Locatie

Capgemini Nederland B.V, Leidsche Rijn Reykjavikplein 1, 3543 KA Utrecht

Programma

Op dinsdag 19 december 2017 organiseert VEDIS voor de 4e keer het 'New Retail Champions 2017' event in samenwerking met Capgemini, Rabobank en Crossmarks.
 
Verkiezing VEDIS New Retail Champions Award 2017
In de komende maand kunnen VEDIS leden en relaties meerdere innovatieve retailconcepten aanmelden. Uit de aanmeldingen zal een vakjury een ‘shortlist’ van 4 genomineerden kiezen.
 
Innovatie … de nieuwe Champions in de Retail
VEDIS Retail platform organiseert op dinsdag 19 december 2017 de 4e editie van de New Retail Champions Award. Met deze Award stimuleert VEDIS de innovatie in de Retail en wil daarmee de nieuwkomers in het retailvak in de spotlight te zetten. Ter stimulans, maar vooral ook ter lering en inspiratie. 

Er zijn winkelconcepten die floreren als nooit tevoren. Zij zijn de sprekende voorbeelden, dat in slechte tijden de creativiteit en het ondernemerschap extra geprikkeld wordt. De echte ondernemers staan nu op. Je ziet het gebeuren, dat nieuwe retailconcepten met veel enthousiasme en doorzettingsvermogen in de markt worden gezet.
 
Verkiezing VEDIS New Retail Champions Award 2017
In de komende maand zal de vakjury een ‘shortlist’ van 4 genomineerden kiezen.
 
De vakjury bestaat uit:

Bart van den Nieuwenhof, ceo La Place
Debbie Klein, algemeen directeur Beter Bed B.V.
Julius Remarque, business development director GrandVision Benelux, VEDIS bestuurslid
Leon Berger, consultant consumer products & retail Capgemini Nederland
Leo van de Polder, global development director Shop!
Olaf Zwijnenburg, Sectorspecialist Retail Rabobank Nederland
Albert Top, directeur Crossmarks 
Harry Bijl, manager inspiratie & innovatie bij INretail
Bianca Blom, founder Linja Shoes, deelnemer NRC award 2016
Juryvoorzitter Rob Benjamens, brand & business Architects

Initiatiefnemers

VEDIS New Retail Champions event is een initiatief van VEDIS Retail Platform in samenwerking met Capgemini, Rabobank en Crossmarks.

RetailTrends

Verrassend verpakken doe je zo

Extra waarde en de consument activeren: dat zijn de kenmerken die terugkomen...