5
okt

Retailcongres Its in the mix

Locatie

Inn Style, Herenweg 55, 3602 AM Maarssen

Programma

U kunt er niet meer omheen, de digitale transformatie vindt ook plaats in de retailbranche. We staan aan de vooravond van grote veranderingen dankzij technologie als IoT, Virtual Reality, Big Data en Machine learning.

Tegelijkertijd veranderen de eisen van de klant met de dag en wordt goede service leveren steeds uitdagender. Waar Amazon haar eerste pakketje onlangs bezorgde met een drone, zet Coolblue een vacature online voor pakketknuffelaar. Daarnaast zetten verschillende organisaties Whatsapp al in als klantenservice, het kan bijna niet gekker. Het gevolg is wel dat de klant steeds meer gaat verwachten: ze zijn prijsbewuster dan ooit, ze verwachten snelle, hoogwaardige service, korte levertijden, gebruiksgemak en ze staan open voor innovatieve producten.

Dankzij nieuwe technologie kunt u als retailer hierop inspelen en bestaande processen verder stroomlijnen zodat u de concurrentie voor blijft. Het is een kwestie van de digitale kansen zien, ze te omarmen en ten volle te benutten om zo verandering teweeg te brengen.

RetailTrends