5
okt

Retailcongres Its in the mix

Locatie

Inn Style, Herenweg 55, 3602 AM Maarssen

Programma

U kunt er niet meer omheen, de digitale transformatie vindt ook plaats in de retailbranche. We staan aan de vooravond van grote veranderingen dankzij technologie als IoT, Virtual Reality, Big Data en Machine learning.

Tegelijkertijd veranderen de eisen van de klant met de dag en wordt goede service leveren steeds uitdagender. Waar Amazon haar eerste pakketje onlangs bezorgde met een drone, zet Coolblue een vacature online voor pakketknuffelaar. Daarnaast zetten verschillende organisaties Whatsapp al in als klantenservice, het kan bijna niet gekker. Het gevolg is wel dat de klant steeds meer gaat verwachten: ze zijn prijsbewuster dan ooit, ze verwachten snelle, hoogwaardige service, korte levertijden, gebruiksgemak en ze staan open voor innovatieve producten.

Dankzij nieuwe technologie kunt u als retailer hierop inspelen en bestaande processen verder stroomlijnen zodat u de concurrentie voor blijft. Het is een kwestie van de digitale kansen zien, ze te omarmen en ten volle te benutten om zo verandering teweeg te brengen.

Sprekers

12:30 – 13.00 uur   Ontvangst
13.00 – 13.15 uur   Introductie door dagvoorzitter Gino Van Ossel
13.15 – 13.45 uur   Praktijkcase: Koninklijke Auping, Frank Scholte
13.45 – 14.15 uur   Praktijkcase: VTwonen, Philip Verhagen 
14.15 – 14.45 uur   Pauze
14.45 – 15.30 uur   Keynote presentatie Gino Van Ossel
15.30 – 16.00 uur   Praktijkcase: SphereMall, Christian van Someren
16.00 – 16.30 uur   Praktijkcase: Lucardi, Theo Koomen
16.30 – 17.00 uur   Wrap up door de dagvoorzitter
17.00 – 20.00 uur   Borrel + BBQ

Aanmelden
Aanmelden voor It's in the mix? Dat kan hier.

RetailTrends

De week in vier foto’s

RetailTrends tipt wekelijks berichten die een beeld geven van wat zich zoal...