25
mrt

Waarom winkels flexibeler moeten worden

Waarom winkels flexibeler moeten worden

Locatie

Webinar

Programma

In de jaren voor corona hebben we aan onze fysieke winkels een omnichannelschil toegevoegd. Het was een functionele, digitale stap, die vanuit de fysieke winkel gezien nauwelijks zichtbaar was. De winkel zelf opereerde als vanouds. Het afgelopen jaar veranderde dat dramatisch; met de klant op afstand werden winkels kleine distributiecentra, opnamestudio’s voor sociale content, online helpdesks, personal shoppingshowrooms, etc. Vanaf nu gaan we in onze winkels beide doen: een hoogwaardige product- en winkelervaring, gecombineerd met de rol van communicatieplatform. Deze dubbelrol vraag om een vernieuwde kijk op het functioneren van de fysieke winkel. Welke kansen biedt dit juist? En wat betekent dit voor zaken als winkelervaring en duurzaamheid?
 

Chef Spullen, dat was zijn bijnaam bij G-Star Raw. Pieter Kool ontwierp alles wat niets met kleding te maken had, van winkels tot meubels. Hij werkte met Pharrell Williams en zijn robuuste ontwerpen leverde hem onder andere de titel Ingenieur van het Jaar op. Een webinar van de voormalig creative director van het fashionlabel, nu eigenaar van ontwerp- en strategieburo Carbon Studio. 

Spreker: Pieter Kool, designstrateeg en ex-creative director G-Star RAW
Host: Redactie van RetailTrends

Datum: 25 maart 2021
Tijdstip: 15:00 uur - 15:45 uur
Aanmelden: via onderstaand inschrijfformulier

Dit gratis webinar is exclusief te volgen voor members van RetailTrends. Je kunt tijdens het webinar vragen stellen aan Pieter Kool. Aanmelden kan tot 25 maart 14:30 uur via onderstaand inschrijfformulier. 

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer uw invoer en probeer het opnieuw.

Nieuwsbrieven

Blijf op de hoogte en meld je aan op de volgende nieuwsbrieven: