Gemak en customization worden steeds belangrijker. Niet alleen voor luxe items, maar juist voor basics, voorspelt Masahiro Ito van Zozo. Het Japanse fashionplatform wordt in hoog tempo actief in nieuwe markten om onlineshoppers zonder gedoe aan kleding in de juiste maat te helpen. Hoe? Iets met een bodysuit met witte bollen.

Jongeren die staan te grijnzen in een nauwsluitend, zwart bodysuit vol witte stippen. De laatste maanden komen er op met name Instagram steeds meer foto’s langs van Zozo’s nieuwe blikvanger. Het Japanse onlinefashionplatform verscheepte in eigen land in korte tijd al ruim één miljoen bollenpakken en nu is ook de rest van de wereld aan de beurt. Moederbedrijf Zozo (voorheen bekend onder de naam Start Today) maakte onlangs namelijk bekend te gaan leveren aan 72 nieuwe landen. Een forse stap, aangezien tot op heden alleen binnen Japan zelf werd gewerkt. 
 

cv Masahiro Ito

2017 - heden

boardmember Zozo

2015 - 2017
ceo Start...