We merken het dagelijks in de gesprekken die wij voeren met klanten: de turbulentie in retail is groter dan ooit. Verschillende ontwikkelingen die zich al eerder aankondigden, hebben opeens een enorme impuls gekregen. Aan retailers de opdracht om keuzes te maken. Welke trends wil je omarmen? Welke technologie past daar het beste bij? 

In deze turbulente tijden hebben retailers behoefte aan stabiliteit. Centric zorgt voor die stabiliteit. Voor het warehouse bieden we met Locus WMS een geavanceerd warehousemanagementsysteem dat voor retailers als Jumbo en Blokker al jarenlang een stabiele factor is. Voor de interactie met consumenten hebben we de afgelopen jaren de Omnichannel Retail Suite ontwikkeld, een innovatief en stabiel platform waarmee retailers de shopping trip in de winkel naar eigen wens kunnen inrichten. 

Met deze oplossingen bieden we retailers de intelligentie om processen snel, efficiënt en doeltreffend aan te sturen. Tegelijkertijd biedt deze IT de ruimte om nieuwe kanalen, touchpoints en technologieën snel te adopteren. Met Managed Services for Retail zorgen we er binnen heel Europa voor dat de technologie continu up and running is en de klant een perfecte shopping experience ervaart. 

Eén ding is ondanks alle turbulentie niet veranderd: Centric’s onvoorwaardelijke focus op retail. Wij blijven retailers in de Benelux en de Nordics ondersteunen, nu en in de toekomst. De klantcases in dit magazine brengen je mogelijk op ideeën. Of het nu gaat om een idee voor de winkelvloer, de logistiek of een proof-of-concept met een nieuwe technologie.