Pepsi 'leent' kerstman van Coca-Cola

Pepsi maakt in haar nieuwe zomercampagne gebruik van de kerstman die al tachtig jaar reclame maakt voor Coca-Cola. Met de slogan ‘Summer time is Pepsi time’ ruilt de kerstman zijn rode pak in voor een zomeroutfit en drinkt hij Pepsi terwijl hij op het strand zit.

Pepsi hoopt marktaandeel weg te kapen van Coca-Cola en de zomer tot Pepsi-seizoen om te dopen. De kerstman werd in 1931 voor het eerst door Coca Cola ingezet het drankje rond Kerstmis te promoten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!