Vedis Young-event: 'Het nieuwe winkelen'

Op donderdag 8 maart organiseert Vedis Young Retail Professionals exclusief voor de 'captains of retail' van 2020 een bijeenkomst over 'het nieuwe winkelen'.

Als gevolg van internet en de opkomt van mobiele technologie en sociale media, maakt de consument tijdens zijn koop- en winkelproces steeds meer gebruik van verschillende kanalen. De mobiel geïnformeerde consument kan zelfs op de fysieke winkellocatie beschikken over alle publieke informatie en die van vrienden. Deze verandering in het koop- en winkelproces wordt door het HBD 'het nieuwe winkelen' (HNW) genoemd. Het nieuwe winkelen biedt mogelijkheden om zowel de winkelbeleving bij individuele winkels te verbeteren, als ook het bezoek aan een binnenstad of winkelcentrum. Dit betekent echter ook dat deze veranderingen vragen om andere indeling van een winkel of een andere invulling van een winkelgebied.

Onder leiding van dagvoorzitter Kasper Klaarenbeek zullen de recente ontwikkelingen in retailland belicht worden. Corio vertelt over consumentenbeleving in winkelgebieden en het HBD vertelt over 'het nieuwe winkelen'.

Datum: donderdag 8 maart 2012
Tijd: 16.00 - 19.00 uur (inloop vanaf 15:30 uur)
Locatie: Landelijk Informatiecentrum Veenendaal
Dagvoorzitter: Kasper Klaarenbeek
Sprekers: Oedsen Boersma (Corio) en Jan Willem Jansen (HBD)
Meer informatie is te vinden op de website.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!