'H&M noemt nieuwe keten & Other Stories’

De nieuwe winkelformule van Hennes & Mauritz gaat ‘& Other Stories’ heten. Volgens de Zweedse krant Dagens Nyheter heeft een Zweedse firma vorig jaar de merknaam en logo’s voor & Other Stories vast laten leggen. De fashionretailer gaat echter niet in op de beweringen van de krant.

Dezelfde krant startte vorige week de geruchten over een nieuw label. H&M bevestigde donderdag de komst ervan. “Het moet een aanvulling op H&M worden”, aldus Camilla Emilsson-Falk, woordvoerster bij de keten. “De kleding zal in een iets hogere prijsklasse gepositioneerd worden, maar zal nog steeds binnen ons concept van mode en kwaliteit voor de beste prijs passen.”

Het nieuwe concept wordt naar verluid in 2013 gelanceerd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!