Modemerk Tommy Hilfiger opent deze week een nieuwe flagshipstore in Tokyo. De gehele collectie van het Amerikaanse merk zal in de schappen van het drie verdiepingen tellende pand te vinden zijn. Tevens is de winkel voorzien van een maatwerkservice voor heren, waar zij hun pakken kunnen laten personaliseren met details.
“We zijn al 25 jaar in deze markt actief en staan bekend als een casual sportswear bedrijf. Nu brengen we de complete lifestyle naar Japan,” aldus Tommy Hilfiger in een interview met WWD. Speciaal voor de Japanse markt heeft het merk een golflijn van Egyptisch katoen uitgebracht. Ook zijn de producten in de winkel aangepast voor de kleinere posturen van de Japanners.
Hoewel Tommy Hilfiger inmiddels zo’n 160 winkels in Japan telt, heeft het merk tot nu toe nog geen uitgesproken aanwezigheid in het land. Met de flagshipstore wil Hilfiger zichzelf in het land manifesteren.
Hilfiger opent flagshipstore in Japan
Gepubliceerd op 17 april 2012 om 00:00
Reacties 0