Impuls voor online boodschappenmarkt

De website Deburen.nl wil met het openen van 150 afhaalpunten de online boodschappenmarkt een flinke duw in de rug geven. Robin Dragstra, eigenaar van de site, hoopt deze afhaalpunten nog dit jaar te openen.

Bedoeling is dat consumenten bij het bestellen aangeven welk afhaalpunt voor hen het meest gunstig is. Als de bestelling klaarstaat, ontvangt de klant per sms of e-mail een code om de kluis mee te openen. Producten kunnen op dit afhaalpunt tevens worden gekoeld of ingevroren. Deburen.nl heeft momenteel twee afhaalpunten in Hengelo, waar het koelen en bevriezen van producten nog niet mogelijk is.

De omzet uit online boodschappen is momenteel goed voor slechts 0,8 procent van de totaalomzet. Volgens Dragstra kan dit percentage in korte tijd stijgen tot vijf procent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!