Asda mag zich niet meer goedkoopste supermarkt noemen

Asda mag in haar marketingcampagnes zichzelf niet langer ‘officially Britain’s lowest priced supermarket’ noemen. Deze Wal-Mart dochter is op haar vingers getikt door de Britse Advertising Standards Authority (ASA). De ASA heeft onderzoek verricht na een klacht van Asda’s concurrent Tesco. Asda baseerde haar claim op een onderzoek van vakblad The Grocer. Volgens Tesco was het onderzoek van The Grocer te beperkt en derhalve niet representatief. De ASA onderschrijft dit. De redactie van The Grocer blijft achter de resultaten van haar onderzoek staan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!