Klant op te merken via ‘onhoorbaar digitaal signaal’

Mood Media is gestart met de integratie van zijn Presence-technologie in winkels. De nieuwe technologie stelt mobiele apps in staat om te signaleren wanneer een klant de winkel betreedt. Vervolgens kan de retailer hem of haar benaderen met gepersonaliseerde aanbiedingen en content.

De technologie achter Presence werkt op basis van een onhoorbaar digitaal signaal dat Mood uitzendt over haar netwerk van mediaspelers, waarmee het momenteel al de muziek verzorgt voor een groot aantal retailers. Als het Presence-signaal is geactiveerd, kunnen bedrijven direct communiceren met klanten op de winkelvloer. Bedrijven kunnen zelf of met ontwikkelaars unieke branded apps creëren die samenwerken met Mood Presence.

“West-Europa telt bijna tweehonderd miljoen smartphonegebruikers, die hun toestel steeds actiever gebruiken,” aldus president Claude Nahon van Mood International. “Dit biedt retailers kansen om ook langs deze kanalen interactie te zoeken met hun klanten.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!