Bloomingdale’s opent op mobiel gerichte winkel

Warenhuisketen Bloomingdale’s opent een nieuwe vestiging die zich volledig focust op de mobiele ervaring van de consument. De winkel opent in Palo Alto in Silicon Valley, de regio in Californië waar veel technologiebedrijven gevestigd zijn.

De winkel is voorzien van interactieve paskamers, kassa’s geschikt voor mobiele betalingen, tablets die consumenten meer informatie geven over producten en personeel dat is voorzien van smartphones om de klant optimaal van dienst te kunnen zijn. Daarnaast gaat Bloomingdale’s de nieuwe vestiging gebruiken om nieuwe technologische winkelinnovaties te testen voordat deze worden uitgerold naar andere vestigingen van de keten.

De vestiging in Silicon Valley is de kleinste volwaardige Bloomingdale’s en dient als blauwdruk voor toekomstige filialen. “Door de inzet van technologie kunnen wij meer met minder ruimte”, aldus directeur creative services Jack Hruska.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!