Hermès nodigt shoppers uit voor digitaal diner

Hermès brengt zijn serviescollectie in de Verenigde Staten onder de aandacht met een digitaal diner. In de interactieve video zitten acht gasten aan tafel voor een meergangendiner.

Tijdens de video wordt het servies uitgebreid belicht. Via een knop onderin beeld komen kijkers direct bij de productpagina van het bewuste artikel in de webwinkel van de retailer. Hermès toont de video via zijn accounts op de verschillende social media-kanalen.

Met deze strategie toont Hermès dat het niet een luxelabel is, maar meer een luxe levensstijl, aldus ceo Christine Kirk van Social Muse Communications. “Met het Thanksgivingdiner in aantocht inspireert Hermès hiermee consumenten om de feestdag in stijl te vieren.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!