​Bol.com benoemt nieuwe marketingdirecteur

Marketingdirecteur Michel Schaeffer vertrekt per 1 augustus bij bol.com. Hij wordt opgevolgd door Margaret Versteden, die eerder onder meer bij sportlabel Nike werkte.

Schaeffer was sinds 2001 in dienst van het online platform en werkte aan de marketing en propositie-ontwikkeling van bol.com. Zo werd onder zijn leiding onder meer het aantal speciaalzaken uitgebreid. Schaeffer besloot naar eigen zeggen eind vorig jaar om bol.com te verlaten. “Ik ga waarschijnlijk uitkijken naar start-ups met innovatieve concepten die ondersteund worden met venture capital en toe zijn aan volgende groeifase."

Versteden treedt per 1 juni toe tot het directieteam. Zij komt over van consultancybureau Bain & Company waar ze zich als partner richtte op fast moving consumer goods, retail en e-commerce. Bij Nike was ze verantwoordelijk voor de online verkoop. Naast Versteden bestaat de directie vanaf deze zomer uit inkoopdirecteur Patrick Wauters, coo Huub Vermeulen, IT-director Jurrie van Rooijen, cfo Marijn de Wit en algemeen directeur Daniel Ropers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!