​Albert Heijn brengt belevingsconcept naar België

Albert Heijn heeft zaterdag in Antwerpen een winkel geopend die volledig in het teken staat van beleving. In de supermarkt wordt onder meer de hele dag brood afgebakken en zijn er nieuwe kazen te proeven op de vernieuwde kaasafdeling.

Albert Heijn opende begin dit jaar al een verswinkel in Eindhoven met veel nieuwe versafdelingen. Daarbij liet de supermarktketen al weten succesvolle concepten naar andere winkels uit te rollen.

De winkel in Antwerpen is gevestigd in een voormalige garage van Peugeot en geldt als de op één na grootste vestiging van België. Op 1.800 vierkante meter worden in totaal achttienduizend producten verkocht. “Klanten komen thuis in een ruime winkel waar producten de hoofdrol spelen", aldus de Nederlandse retailer.

Albert Heijn maakt verder bekend een pick-up point op zijn geboortegrond te hebben geopend. Bijna 130 jaar na de opening van de eerste supermarkt in Oostzaan, werd er afgelopen vrijdag een afhaalpunt voor online bestelde boodschappen geopend. Daarnaast opende de grootste AH to go van ons land maandag zijn deuren op het station Amsterdam Centraal.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!