​Yippie! uitgeroepen tot beste retailinnovatie

De add-on Yippie! heeft de Beste Retail Innovatie Award 2015 in ontvangst mogen nemen. De online shopping assistant liet daarmee Albert Heijn en Styleshoots achter zich. De prijs werd dinsdag door Wereldhave en Q&A Research & Consultancy uitgereikt tijdens de vastgoedbeurs Provada in Amsterdam.

Yippie! is een gratis add-on voor webbrowsers die consumenten tijdens het online shoppen helpt door middel van prijsvergelijking. Daarnaast biedt de innovatie persoonlijke en tijdgebonden aanbiedingen en en sinds kort ook een 'fraude protection feature', waardoor consumenten gewaarschuwd worden bij een onveilige of namaaksite. De startup sloot daarvoor begint dit jaar onder meer een samenwerking met Media Markt.

De Beste Retail Innovatie Award valt binnen het concept ABN AMRO Retailer of the Year en is bestemd voor het meest innovatieve idee binnen de Nederlandse retailsector. Onafhankelijke juryleden nomineerden drie innovaties op basis van onder meer innovatief vermogen en toepasbaarheid. Na pitches van de drie genomineerden tijdens de vastgoedbeurs werd uiteindelijk door het publiek Yippie! gekozen als beste innovatie. Vorig jaar werd ITAB met zijn volautomatische self-checkout uitgeroepen tot winnaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!