​Chaos bij BCC na overname

BCC kampt met flinke problemen bij de implementatie van een geheel nieuw logistiek systeem. Honderden klanten wachten daardoor al geruime tijd op hun bestelling.

BCC nam begin dit jaar meerdere winkels van Harense Smid en It's Electronics over van HiM Retail. De retailer besloot daarop over te stappen op een nieuw systeem, dat op 1 juni in gebruik werd genomen. De chaos is ontstaan doordat 'de ingrijpende operatie niet vlekkeloos is verlopen', meldt BCC op zijn Facebookpagina.

Door de complicaties werden orders te laat verwerkt en raakte ook de klantenservice overbelast. BCC hoopt de problemen eind deze week opgelost te hebben, maar zegt tegenover De Financiële Telegraaf ook dat de situatie lastig in te schatten is.

Het kan volgens de retailer nog altijd voorkomen dat orders vertragingen oplopen. Klanten kunnen hun bestelling kosteloos annuleren, waar gedupeerden ook een cadeaukaart mogen verwachten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!