​IKEA transformeert app tot ‘persoonlijke shoppingpartner’

IKEA heeft een vernieuwde app gelanceerd die is geoptimaliseerd voor een bezoek aan zijn winkel. Klanten kunnen onder meer zien of de winkel geopend is, ter plekke productinformatie opzoeken en bekijken of een product op voorraad is.

IKEA beschikt inmiddels twee jaar over een mobiele website en applicatie. In vergelijking met de vorige app neemt de boodschappenlijst een prominente plek in. Klanten kunnen thuis hun bezoek aan de Zweedse woonwinkel voorbereiden door de meest efficiënte route door de lokale winkel te berekenen. In de winkel kunnen producten afgevinkt worden, door het artikel in de boodschappenlijst naar rechts te swipen.

De app is verder uitgerust met lokale aanbiedingen. Door gebruik te maken van de gratis wifi binnen IKEA, is de informatie volgens de retailer altijd up-to-date.

De vernieuwde app als als shoppingpartner op de smartphone of tablet, zegt countrymarketingmanager Jeroen Hubert. “De app zorgt voor een actieve dialoog tussen klanten, vestigingen, medewerkers, producten en het merk IKEA.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!