​Miss Sixty van start met ‘instant shopping’

Modeconcern Sixty Distribution werkt sinds kort samen met het mobile commerce platform PowaTag. Hiermee wil de retailer, bekend van de merken Miss Sixty en Energie, de winkelervaring van zijn klanten verbeteren.

Sixty Distribution werkt vanuit Italië en heeft vestigingen in 27 landen. In 24 van deze landen kunnen shoppers binnenkort producten kopen uit de online catalogi van het merk via een tikje op hun smartphone.

De samenwerking met Powatag wordt uitgerold in onder meer het Verenigd Koninkrijk, Italië, Duitsland, Frankrijk en Spanje. Hiermee is Sixty Distribution de eerste retailer die PowaTag in verschillende internationale markten tegelijkertijd lanceert. De lancering wordt gevolgd door de integratie van PowaTag in fysieke winkels om de online en offline shopping ervaring te combineren.

PowaTag stelt klanten in staat om producten van Miss Sixty en Energie online of in de nieuwsbrief binnen enkele seconden te kopen. Uit onderzoek bleek onlangs dat 68 procent van online producten worden achterlaten voordat de betaling compleet is. Shoppers geven aan dat zij afhaken op het moment dat zij lange formulieren in moeten vullen. Met PowaTag hoeven zij deze gegevens niet constant opnieuw in te vullen. Na het downloaden van de app kunnen consumenten met hun smartphone op elk gewenst moment transacties voldoen. Hierbij gebruikt de app eerder ingevulde informatie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!