​Het gepersonaliseerde warenhuis uit Nederland

​Het gepersonaliseerde warenhuis uit Nederland

Christian van Someren, oprichter van online supermarkt Truus.nl, denkt een nieuwe gamechanger in handen te hebben. Dit keer speelt hij in op de opkomst van personalisering, die zeker de grote etailers wereldwijd in de greep houdt. Bol.com liet in het zomernummer van RetailTrends nog weten eindeloze mogelijkheden te zien. De Ahold-dochter krijgt steeds meer slimme algoritmes om het gedrag van de klant te voorspellen en hen daarmee een betere winkel te bieden. “Die ontwikkeling is nog maar net begonnen en de mogelijkheden lijken eindeloos”, zegt senior customer insights-analyst Yory Wollerich.

Van Someren is niet tevreden met de huidige status van personalisering van webwinkels. Hij komt daarom met SphereMall, een platform dat consumenten een persoonlijke en relevante online winkelervaring moet bieden. Het assortiment en de lay-out van de winkel wordt aangepast op iedere bezoeker en ieder moment, door gebruik te maken van individuele behoeften, wensen en voorkeuren. En dat ziet er ongeveer zo uit.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in