​Aldi komt met eigen muziekstreamingdienst

Supermarktketen Aldi wil samen met Napster de Duitse muziekmarkt opschudden. Daarvoor wordt een eigen streamingdienst gelanceerd onder de naam Aldi life, zo berichten Duitse media.

De muziekdienst gaat donderdag al van start en kost 7,99 euro per dertig dagen. Dat is twee euro minder dan bij concurrenten als Spotify, terwijl Napster zelf ook meer geld vraagt voor zijn eigen online muziekdienst. Klanten die via Aldi binnenkomen krijgen echter hetzelfde aanbod als bij Napster.

Aldi beschikte al over een mobiele telefonieservice, die ook in ons land actief is. De muziekstreamingdienst wordt ook in combinatie met de bel- en databundels van deze Aldi Talk aangeboden. Of de streamingdienst ook in ons land beschikbaar komt is nog onduidelijk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!