​Pizza Hut in China over op ‘smart restaurants’

Alle 1471 Pizza Hut-vestigingen in China zijn sinds kort uitgerust met beacons. Hiermee wil de keten zijn vestigingen omtoveren in smart restaurants.

Voor de implementatie van de beacons sloeg de restaurantketen de handen ineen met leverancier Sensoro. Consumenten die inloggen ontvangen coupons en speciale kortingen en aanbiedingen exclusief op hun smartphone.

De beacons in de restaurants werken samen met de populaire messengerapp WeChat. Door de Shake-functie van deze app te openen ontvangen gebruikers kortingen en geschenken, waaronder gratis bioscoopkaarten. Daarnaast kunnen gebruikers middels interactie met de beacon het menu van de keten digitaal verkrijgen.

“Met de implementatie van de beacons willen wij de winkelervaring van onze klanten verbeteren”, aldus een woordvoerder van Pizza Hut. Daarnaast draagt het volgens de keten bij aan een betere klantservice.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!