Ballantine's komt met digitale whiskyproeverij

Het Schotse whiskymerk Ballantine’s heeft een interactieve proeverij gelanceerd. Ballantine’s ontwikkelde hiervoor de zogenaamde prestige taste experience in samenwerking met Aesop Agency.

Het middelpunt van de proeverij is een volledig interactieve tafel die geplaatst is in een speciaal ingerichte story room. Op deze tafel verschijnt informatie over de op tafel geplaatste fles whisky. Op de muren van de story room worden vervolgens beelden 360-graden beelden geprojecteerd die vertellen over de afkomst van de verschillende whiskysoorten. Wanneer er een nieuwe fles op de tafel wordt geplaatst, wordt ook een nieuwe video vertoont.

De eerste prestige taste experience werd georganiseerd in Londen. Ballantine’s heeft echter plannen om de proeverij op meerdere locaties over heel de wereld te introduceren.

Bekijk een video over de interactieve proeverij op RetailWatching.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!