​Ahold verlaagt zijn prijzen in Amerika

Ahold heeft duizenden producten van supermarktformule Giant Landover in prijs verlaagd. Het betekent de tweede investering in de Amerikaanse keten in een jaar tijd, meldt Supermarket News.

De nieuwe verlagingen gelden als aanvulling op de prijsinvesteringen die vorig najaar al zijn gedaan in de 168 winkels. Op die manier probeert het concern het hoofd te bieden aan de heftige concurrentie in de omgeving van Washington D.C.

Het nieuwe prijsprogramma maakt onderdeel uit van de ‘MyGiant’-campagne, die consumenten moet wijzen op de betaalbaarheid en het gemak dat Giant Landover biedt. Bovendien helpt de retailer hen naar eigen zeggen een gezonde levensstijl te hanteren. Al 79 jaar lang zet Giant Landover de klant in het hart van zijn bedrijf, zegt topman Gordon Reid. “We zijn er opnieuw op gebrand om onze klanten te helpen geld en tijd te besparen en goed te laten eten.”

Als onderdeel van de campagne wijst de supermarktformule ook op het gemak van het bezorgen en ophalen van boodschappen via Peapod, de e-commercedochter van Ahold. Hoeveel geld het concern in het prijsprogramma steekt is niet bekend.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends