​Etos neemt alle winkels onder handen

Etos heeft woensdag aan het Amsterdamse Gelderlandplein de deuren van een compleet vernieuwde vestiging geopend. Het pand is onder meer als eerste voorzien van een nieuw logo, dat is afgeleid van het eerste logo uit 1919.

Naast het nieuwe logo hebben ook alle producten van het eigen merk een restyling gekregen. Daarnaast beschikt Etos over een nieuw make-up-assortiment, een exclusieve ‘Wellness’-lijn en andere nieuwe producten onder het eigen merk. Verder is de make-upafdeling onder handen genomen en is de winkel voorzien van een nieuwe beauty- en geurenafdeling, waar tips worden gegeven voor een andere look.

De winkel heeft zowel van buiten als van binnen een totaal andere sfeer, zegt een woordvoerder tegen RetailNews. “Dat komt doordat er met andere kleuren wordt gewerkt en de winkel een nieuwe indeling heeft.” Het is volgens haar goed om zo nu en dan het concept te vernieuwen. “Wij denken hiermee de drogisterij opnieuw uitgevonden te hebben.”

De nieuwe uitstraling is ontwikkeld door branding- en designbureau VBAT en wordt uitgerold naar alle 540 vestigingen. In het eerste kwartaal van komend jaar worden vijftien winkels op prominente locaties verbouwd. Etos heeft als streven de ombouwoperatie eind 2017 af te ronden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!