​Bol.com-directeur schuift door naar Albert Heijn

Machiel Tiddens is aangesteld als senior director van Albert Heijn Online. Hij komt over van zusterbedrijf bol.com, waar hij directeur van bol.com Plaza was. Dat meldt het Belgische magazine Gondola.

Tiddens was sinds februari 2012 als directeur bij bol.com verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het plaza-model. Daarmee kunnen ook andere aanbieders hun producten verkopen op bol.com.

Tiddens wordt bij bol.com opgevolgd door Jan Huysmans, die de afgelopen drie jaar directeur van bol.com in België was. Wie Huysmans opvolgt is nog niet bekend.

Ahold nam begin september afscheid van Adriaan Thierry, die directeur omnichannel marketing en format van Albert Heijn was. Zijn functie kwam te vervallen, omdat de supermarktketen zijn organisatie wilde vereenvoudigen om zo met meer snelheid, effectiviteit en innovatie te kunnen opereren. De online activiteiten werden daarvoor losgekoppeld van de afdeling marketing en format. Sindsdien rapporteert general manager Selma Postma van Albert Heijn Online rechtstreeks aan algemeen directeur Wouter Kolk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!