​Starbucks' kerstbeker licht op bij tweets

Koffieketen Starbucks is zijn kerstcampagne gestart met een metershoge koffiebeker. De beker is gebaseerd op de rode bekers die de keten gebruikt gedurende de kerstdagen.

De vier meter hoge kerstbeker, die de geur van Gingerbread Latte verspreid, was afgelopen week te zien op Kings Cross Station in Londen. Wanneer voorbijgangers een tweet stuurden met daarin de hashtag #RedCups gaf de beker licht. Deze tweets waren te zien op een groot scherm dat bij de beker geplaatst was.

Met de metershoge kerstbeker trapt Starbucks een campagne af die voorbijgangers wijst op de smaken die de koffieketen tot en met de feestdagen in zijn assortiment heeft. Starbucks serveert de aankomende periode vier speciale smaken, waaronder Gingerbread Latte en Toffee Nut Latte. Al deze smaken worden geserveerd in rode bekers, in plaats van de traditionele witte.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!