​Action opnieuw beste retailer van Europa

Action is voor het tweede jaar op rij gekozen tot Retailer of the Year Europe. Meer dan een miljoen consumenten hebben bij verkiezingen in negen landen Europese winkelketens en webshops beoordeeld.

Net als vorig jaar werd de discountketen ook nu weer het best beoordeeld in België, waar consumenten gemiddeld een rapportcijfer 8,09 gaven. Met name op de onderdelen ‘prijsniveau’ en ‘acties en aanbiedingen’ scoorde Action beter dan de andere kandidaten. In oktober werd Action al verkozen tot beste winkelketen van Nederland, eveneens voor het tweede jaar op rij.

Action is inmiddels in zes landen actief met in totaal 624 winkels. Onlangs opende de retailer zijn eerste zaak in Oostenrijk.

Consumenten konden afgelopen voorjaar en zomer online de winkelketens beoordelen aan de hand van een vragenlijst, opgesteld door het bureau Q&A Research & Consultancy. Hunkemöller viel ook in de prijzen. De lingeriewinkel won de titel van beste crosschannel retailer van Europa en beste webshop.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!