​Wat deze week verder voorbij kwam…

Gepeperde meningen, rake observaties, niet te missen innovaties, opvallende onderzoeken. RetailWatching tipt wekelijks artikelen van over de grens die de moeite van het lezen waard zijn. Deze week artikelen die voorbij kwamen op ROB-tv, Business Insider, Business of Fashion, Forbes en Tech.Co.

Referentiewinkel
Keerbergen, wie kent het niet? Het Belgische plaatsje is sinds deze week uitgerust met de duurste Delhaize-winkel ooit. Liefst elf miljoen euro stak de Ahold-partner in de verbouwing van deze ‘referentiewinkel’.

Bekijk de winkel bij ROB-tv: http://bit.ly/1PcUwwK

Vragenuurtje
Amazon is niet alleen de grootste online retailer ter wereld, het bedrijf is ook een belangrijke werkgever. Wat moet je eigenlijk kunnen als je bij Amazon wil werken? In ieder geval antwoord geven op deze vragen.

Lees verder bij Business Insider: http://bit.ly/1TTHraF

Europees begrip
Primark is dankzij uitbreiding vanuit Groot-Brittannië naar het Europese vasteland, waaronder Nederland, Duitsland, Frankrijk en Spanje, inmiddels een begrip op ons continent. De Ierse keten heeft inmiddels ook de overstap gemaakt naar de Verenigde Staten. Hoe denkt Primark daar voet aan de grond te krijgen?

Lees verder bij Business of Fashion: http://bit.ly/1OAyaRb

Paniek
Leuk hoor, die winkelkoorts rond Thanksgiving en Black Friday, maar de dagen daarna is het angstvallig stil. Zeker dit jaar, met deze warme temperaturen en millennials die hun hand op de knip houden. Korting geven dan maar weer?

Lees verder bij Forbes: http://onforb.es/1PazWuU

Slimme paskamer
Dat fysieke retailers alle zeilen bijzetten om een antwoord te bieden op de groeiende populariteit van online is inmiddels wel duidelijk. Eén van de antwoorden schuilt in technologie, om de digitale wereld een klein beetje naar de winkelstraat te brengen. Wat te denken van de slimme paskamer, die in steeds meer winkels te zien is. Een gimmick of toch de toekomst van retail?

Lees verder bij Tech.Co: http://bit.ly/1Obvh8H

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in