​Repko ruilt Rituals in voor Action

René Repko gaat op 14 maart aan de slag als marketingdirecteur van Action. Hij komt over van Rituals, waar hij nog een maand in dienst blijft. Dat vertelt Repko aan Marketing Online.

Repko was acht jaar lang marketingdirecteur van HEMA en vervulde die functie vervolgens op interim-basis bij Sligro en Eyes and More. Sinds april 2014 is hij in dienst van Rituals. “De afspraak was dat het op interim-basis was, maar dat is wat langer geworden”, stelt hij.

Repko wordt bij Action zowel verantwoordelijk voor de marketing van de winkels in Nederland, als voor de verdere expansie naar het buitenland. De diverse marketingcompetenties binnen het concern worden van een groter belang, zegt hij. “Er moet wat professionaliteit bij.”

Action heeft met Sander van der Laan sinds begin dit jaar al een nieuwe algemeen directeur. De voormalig Albert Heijn-topman volgde Ronald van der Mark op, onder wiens leiding een flinke binnen- en buitenlandse expansie werd doorgemaakt. De winkelketen is inmiddels in zes landen actief en beschikt over meer dan zeshonderd winkels.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends