​De creatieve weg van McGregor

McGregor gaat internationaal. Met zijn uitstraling althans, want het merk wordt natuurlijk al veel langer internationaal verkocht. McGregor heeft nu besloten om terug te gaan naar zijn roots: de New York - 'city that never sleeps' - lifestyle.

Het winkelconcept is geïntroduceerd in Amsterdam, in zijn nieuwe winkel aan het Gelderlandplein. McGregor noemt het zelf een ‘eigentijdse en internationale uitstraling met een sportief en comfortabel gevoel dat McGregor karakteriseert’. “De uitstraling van het concept is een stijlvolle ode aan onze New York-roots en de ‘city lifestyle’ van McGregor”, aldus internationaal retaildirecteur Jochem Vermaat.

De winkels zullen regelmatig van nieuwe stijlen voorzien worden, nu McGregor met meerdere collecties per seizoen komt. Daarbij gaat het om zowel mannen- als vrouwencollecties, zodat die gezamenlijk in zijn winkels kunnen shoppen.

Het concept wordt dit jaar op meer locaties geïntroduceerd. McGregor Fashion Group is goed voor ruim 150 eigen winkels, maar daaronder vallen ook de merken Gaastra en Adam Brandstore.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in