​Made.com werkt samen met chatapplicatie

Het nieuwe communicatieplatform Hero geeft klanten de kans om in een één-op-één chatsessie advies te vragen bij medewerkers van de winkel. De startup maakte afgelopen week online meubelwinkel Made.com bekend als eerste grote partner.

Gebruikers van de app kunnen vragen stellen, afbeeldingen uploaden en bestellingen plaatsen in de app. Op termijn breidt Hero zijn app uit met een betaalfunctie, zodat bestellingen direct betaald kunnen worden zonder dat gebruikers hierbij de app dienen te verlaten.

Bedrijven kunnen de app koppelen aan hun eigen serviceafdeling. Hierdoor komen vragen direct op die afdeling terecht. Mochten bedrijven geen specifieke serviceafdeling hebben of de capaciteit missen om dit zelf te doen, dan kunnen zij dit ook uitbesteden via Hero. Zij zorgen er vervolgens voor dat klanten de gewenste hulp en antwoorden krijgen.

De Hero-app is sinds afgelopen december beschikbaar in bèta-versie en is sinds afgelopen week beschikbaar via de app store van Apple. Wanneer de app beschikbaar komt voor Android-apparaten is vooralsnog niet bekend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!