​Rituals opent eigen winkelomgeving op bol.com

Rituals biedt zijn producten voortaan ook te koop aan via bol.com. De cosmeticaketen is daarvoor een samenwerking aangegaan met de Ahold-dochter.

Rituals heeft net als andere luxemerken als Dior en Yves Saint Laurent een eigen winkelomgeving gekregen binnen de speciaalzaak ‘Mooi & Gezond’. Bezoekers van bol.com vinden daar verschillende populaire lijnen van Rituals. “We hebben ook voor Rituals een winkelomgeving gecreëerd waarin beleving en inspiratie voorop staan en zo volledig aansluit bij de manier waarop consumenten graag winkelen voor luxe home- en bodyartikelen”, aldus algemeen directeur Daniel Ropers.

Rituals staat in de top drie van de meest gebruikte zoektermen binnen de bewuste speciaalzaak van bol.com, hoewel het cosmeticamerk er voorheen niet te koop was. “We zien een groeiende behoefte onder consumenten om ook luxe huidverzorgingsartikelen online aan te schaffen”, aldus Ropers.

Klanten van bol.com die een product van Rituals kopen kunnen die dezelfde dag nog afhalen in een vestiging van zusterformule Albert Heijn. De bestelling moet dan voor twaalf uur ’s middags geplaatst zijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!