​Intertoys roept contentplatform in het leven

Intertoys is van start gegaan met een nieuw online speelgoedmagazine. Op die verzamelplek wil de retailer klanten zijn klanten adviseren over alles wat met speelgoed te maken heeft. Dat heeft Intertoys donderdag bekendgemaakt.

Het contentplatform draagt de naam Intertoys Play en wordt geïntegreerd in het online winkelproces. Er verschijnen twee keer per maand zo’n acht tot tien nieuwe artikelen binnen een bepaald thema. In de artikelen staan producten van Intertoys centraal, waarbij bezoekers direct kunnen doorklikken naar de bijbehorende productpagina. “We verpakken producten in oplossingen voor klanten”, aldus manager engagement Djurre de Wit van innovatietak Nextail.

Intertoys mikt met het online magazine op ouders, grootouders en andere ‘cadeaugevers’, die speelgoed zoeken voor kinderen. De dochteronderneming van Blokker Holding werkt samen met online uitgever Wayne Parker Kent, dat achter titels als Froot en NSMBL zit.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!