Zo zet je Pinterest efficiënt in

Niet zo lang geleden werd Pinterest op RetailWatching nog neergezet als een van de mogelijke 'sluipmoordenaars' van de traditionele retail. Maar er zijn minstens zoveel redenen te bedenken waarom het digitale prikbord retailers juist kan helpen. Of het nou gaat om traffic naar de site of directe verkopen via buyable pins, Pinterest kan een bruikbare tool zijn. Deze infographic van Salesforce zet de belangrijkste voordelen op een rijtje.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in