​​Jumbo roept innovatielab in het leven

​​Jumbo roept innovatielab in het leven

Jumbo opent een innovatielab waar de supermarktketen samen met leveranciers nieuwe producten ontwikkelt. Het online platform volgt het Jumbo Huismerk Lab op, dat twee jaar terug werd gestart en waarvan de beste inzendingen in het assortiment werden opgenomen.

De eerste editie van het nieuwe innovatielab is maandag gestart en heeft als thema innovatie op vers. Een leverancier van Jumbo kan één of meer productideeën insturen en de status daarvan op het online platform inzien.

Specialisten van Jumbo beoordelen de ingestuurde innovaties, waarna geselecteerde leveranciers het product mogen voorleggen aan een expertpanel. Bij een positieve reactie gaat de assortimentsmanager samen met de leverancier aan de slag om het product in de schappen van Jumbo te krijgen.

De supermarktketen zoekt naar innovatieve producten die klanten verrassen, stelt directeur commercie Ed van de Weerd. “Ook geeft het ons handvatten om maximaal in te spelen op de steeds sneller veranderende klantbehoefte.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!