​Fanly lanceert ‘plug & play loyaliteitsplatform’

​Fanly lanceert ‘plug & play loyaliteitsplatform’

Ontwikkelaar Fanly komt met een toepasbaar loyaliteitsprogramma voor retailers. Hiermee wil het retailers die niet het budget hebben om een eigen programma op te zetten toch de mogelijkheid bieden om klanten een dergelijk spaarprogramma aan te bieden.

Het programma kost retailers minimaal honderd euro per maand. Daarvoor krijgen zij een loyaliteitsprogramma in de eigen huisstijl en een eigen app voor iPhone en Android toestellen. Elke retailer krijgt een succesmanager toegewezen, die hen helpt bij het afstemmen van het spaarprogramma, zodat deze aansluit op de wensen van de klant. Hierbij wordt ook marketing en communicatiemiddelen ingeschakeld om bestaande en nieuwe klanten te activeren.

Het spaarprogramma maakt gebruik van Google Cloud Platform en Firebase. Daarnaast kunnen retailers beacons, wifi, geofencing en QR-scanners inzetten. Het gebruik van het programma kan door elke retailer gemonitord worden in zijn eigen dashboard. Hier zien zij hoeveel spaarders en ingeleverde beloningen en vouchers er zijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!