Het modefeest Fashion Fusion wist afgelopen zaterdag aanwezigen te entertainen en op de hoogte te brengen van in en outs in modeland. Het evenement, gericht op modeprofessionals uit Nederland, bood een podium voor verschillende merken. Zo presenteerde The phone house de nieuwe modemobiel, een resultaat van intensief kwalitatief onderzoek naar de wensen van modebewuste consumenten. Daarnaast was Smart prominent aanwezig. In de hal en voor het gebouw waren verschillende automodellen te bewonderen. Het modemerk Mac was aanwezig en showde kleding uit de nieuwe lijn.
De gasten die met het openbaar vervoer kwamen, werden met een Hummer van het NS station naar het World Fashion Centre in Amsterdam gebracht. Het evenement vond plaats in drie hallen van het WFC. In de hoofdzaal werden fashionshows met de nieuwste trends op het gebied van zowel casual kleding als haute couteur van diverse merken, afgewisseld met optredens van onder andere Albert West en Ottawan. Als hoofdact trad rasentertainer Ali B op.
In de tweede zaal stond een mengpaneel met bijbehorende muziekinstallatie. Verschillende clubdj’s brachten hier hun kunnen ten gehore. Ondersteund met passende lasershows traden onder andere Dj Chuckie, Victor Coral en Brain S. op.
De derde zaal was bedoelt om op adem te komen. Gasten konden daar deel nemen aan make-overs. Het RTL-4 programma Looking Good maakte daar opnames van. Twee superhandige dames van het Mobiele naaiatelier wisten in no-time custom made kledingstukken en accessoires te maken. Vooral de 'riem' gemaakt van een stropdas was populair. De aanwezige fruit- en sushibar maakte het evenement compleet.
Foto’s van Fashion Fusion treft u op RetailAgenda en de website van Fashion Fusion.
Verslag modefeest Fashion Fusion
Gepubliceerd op 7 november 2005 om 00:00
Reacties 0