​‘Koper voor merknaam V&D’

​‘Koper voor merknaam V&D’

De curatoren van V&D hebben ‘op hoofdlijnen overeenstemming’ over de verkoop van de merknaam van het voormalige warenhuis. Dat schrijft advocaat Matthijs Brons volgens De Financiële Telegraaf aan ondernemer Richard Otto, die ook interesse had in de merknaam.

Een woordvoerder van de curatoren benadrukt in een reactie dat de deal nog niet rond is. Otto reageert verontwaardigd, omdat hij naar eigen zeggen niet de kans heeft gekregen om een bod te doen. Hij had pop-upstores onder de naam van V&D willen openen, met bijvoorbeeld grote partijen ondergoed en dekbedden of met een schoolcampus-concept.

Otto had naar eigen zeggen ‘een paar ton’ willen bieden voor de merknaam. Eind vorige maand werd bekend dat de curatoren met enkele partijen om tafel zat over de naam en andere activa. Er worden geen namen van kandidaten genoemd zolang er geen deal is, liet een woordvoerder toen weten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!