​De pitstopshop van Men At Work

​De pitstopshop van Men At Work

Men At Work heeft zijn allereerste stationswinkel geopend. De winkel op het Centraal Station van Utrecht biedt de bezoeker alles wat hij zoekt voor een nieuwe look ‘within a flash’.

De winkel heeft een vloeroppervlakte van negentig vierkante meter en is daarmee volgens Men At Work een ‘pitstopshop’. Zo is er alleen een selectie van de totale collectie te koop, naast de nieuwste sneakers en accessoires. Tevens dient de winkel als pick-up point voor online bestellingen.

Men At Work zegt met de stationswinkel een handreiking te doen naar zijn doelgroep, die minder tijd aan winkelen in de stad besteedt. De winkel is volgens de retailer een voorproefje op wat er in de grotere conceptstores en online nog meer wordt aangeboden. De locatie is in dat opzicht niet gek gekozen: het station trekt 88 miljoen bezoekers per jaar.

Men At Work probeert shoppen met de pitstopshop ‘makkelijk en aantrekkelijk’ te maken voor de klant. Zo staat er ook grooming team klaar om je coupe bij te werken, terwijl je witte sneakers worden schoongemaakt en je telefoon wordt opgeladen.

Men At Work, onderdeel van investeringsmaatschappij Varova, beschikt momenteel over 33 vestigingen in de Benelux. Dit jaar werden ook al nieuwe filialen geopend in Amsterdam, Amersfoort, Nieuwegein, Enschede en Den Haag. Tevens staan er nog openingen in Gent en Leiden op de planning.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in