​House of Eléonore opent winkel op Amazon

​House of Eléonore opent winkel op Amazon

De Nederlandse startup House of Eléonore heeft een eigen juwelenwinkel geopend op Amazon.com. Consumenten kunnen in de Amerikaanse webwinkel terecht voor de collectie Paradise, zo laat de RetailRookie van vorig jaar weten.

House of Eléonore, dat samenwerkt met diamantenslijper Royal Asscher, lanceerde vorig jaar september zijn eerste collectie. Het concept staat voor duurzame en toegankelijkere luxe. In veel winkels voert ‘het pluche’ de boventoon, stelde oprichter en managing director Bernd Damme in RetailTrends.

De samenwerking met Amazon maakt de kleurrijke stenen van House of Eléonore volgens Damme toegankelijk voor een groter publiek. Hij zegt daarnaast veel waarde te hechten aan de online shopervaring binnen de juwelenindustrie. “Daarin willen we blijven innoveren en ontwikkelen en deze samenwerking gaat ons daarbij helpen.”

Met de lancering op Amazon.com begeeft House of Eléonore zich bovendien op de grootste diamant-en juwelenmarkt ter wereld. Amerikanen geven gemiddeld 5.885 dollar uit aan een verlovingsring, die in 85 procent van de gevallen van diamant is.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends