​Plus lanceert eigen boodschappenapp

​Plus lanceert eigen boodschappenapp

Supermarktketen Plus heeft een eigen app in de markt gezet. Klanten kunnen die onder meer gebruiken om een boodschappenlijstje te maken en die als bestelling door te geven naar een lokale supermarkt. Dat heeft Plus woensdag bekendgemaakt.

Plus kondigde begin dit jaar al zijn online platform met een app uit te breiden, als volgende stap in zijn online strategie. Hoewel het percentage online boodschappen nog relatief klein is, is het volgens hoofd ICT operations Yvonne Kubbinga een ontwikkeling die niet te stoppen is en waar je op tijd moet instappen. “Daarom willen we de komende jaren onze positie in de onlinemarkt verankeren en uitbreiden. Het vergt tijd en investeringen om online bestellen winstgevend te laten zijn”, zei ze destijds tegenover CIO.

De nieuwe app richt zich vooral op het maken van een boodschappenlijst, ook met producten die niet bij Plus te koop zijn. Herhaalaankopen kunnen volgens de supermarktketen eenvoudig aan de lijst worden toegevoegd. Verder is de app voorzien van een assortiments- en aanbiedingenoverzicht en looproutes per winkel.

Plus beschikt over ruim 260 vestigingen in ons land. Bij bijna tweehonderd daarvan kunnen klanten een online bestelling plaatsen, die vervolgens afgehaald of bezorgd kan worden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!