​Panasonic lanceert tablet voor retailers

​Panasonic lanceert tablet voor retailers

Panasonic bracht afgelopen week de vierde generatie van zijn tablet Toughpad op de markt. Deze tablet is speciaal ontwikkeld voor gebruik op de winkelvloer.

De Toughpad wordt volgens de elektronicaproducent steeds populairder onder supermarktketens. Zij gebruiken de tablet om de winkelervaring voor de klant te verbeteren door hen de producten en aanbiedingen van dichtbij te tonen en om meer informatie over een product te verschaffen. Achter de schermen wordt de tablet onder meer gebruikt om snel inzicht te krijgen in de voorraden van de winkel.

De tablet is onder meer voorzien van een geïntegreerde streepjescodelezers die retailers helpt met hun voorraadbeheer. Daarbij is de tablet in staat om informatie real-time door te sturen naar backoffice-bestelsystemen en POS-terminals. Retailers die werken met de Toughpad kunnen ook gebruik maken van verschillende POS-oplossingen die speciaal zijn ontworpen voor gebruik met de tablet.

Diverse retailers zetten de tablets volgens Panasonic in voor het trainen van medewerkers. Hierbij kunnen zij de tablets van meerdere winkels verspreidt in verschillende landen met elkaar koppelen. Zo krijgt elke medewerker in elke winkel binnen de groep dezelfde instructies en worden updates of wijzigingen meteen met alle winkels gedeeld.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!