​Asos laat klant zelf bezorgmoment uitkiezen

​Asos laat klant zelf bezorgmoment uitkiezen

Klanten van Asos kunnen voortaan zelf aangeven op welk moment zij hun bestelling in ontvangst willen nemen. Deze mogelijkheid komt voort uit een samenwerking tussen de Britse etailer en bezorgdienst DPD.

De nieuwe Precise-dienst doet de consument een voorstel wanneer het pakketje bezorgt wordt. Past dit in de agenda van de consument, dan accepteert hij dit voorstel. Komt een ander tijdstip beter uit, dan kan hij zelf kiezen in welk tijdsslot het pakketje bezorgt dient te worden. Daarbij kan hij ook nog kiezen voor een andere dag, binnen een week na de oorspronkelijke bezorgdatum.

Het is niet de eerste keer dat Asos en DPD de handen ineen slaan om het in ontvangst nemen van bezorgingen gemakkelijker te maken. Zo ontwikkelden zij samen al een track-and-trace dienst en gaven zij consumenten de mogelijkheid om hun bestelling last-minute toch op een ander adres in ontvangst te nemen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!